مدیریت منابع انسانی

وظایف و اختیارات
  • اجرای سیاست ها و خط مشی های دانشگاه در زمینه های مربوط به امور اداری ، استخدامی .
  • نظارت بر حسن انجام فعالیتهای واحدهای تابعه .
  • تهیه و تنظیم آیین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعمل های  اداری لازم جهت ارائه به مقامات ذیربط براساس ضوابط و مصوبات دانشگاه و ابلاغ آن به کلیه واحدها پس از تایید .
  • مراقبت در اجرای مقررات انضباطی و رسیدگی به تخلفات کارکنان و ارجاع مراتب به هیات‌های رسیدگی به تخلفات اداری .
  • مطالعه و بررسی رسته های شغلی مشاغل دانشگاهی و ارائه نظرات و پیشنهادات اصلاحی به مراجع ذیربط با همکاری مدیریت بودجه ، تشکیلات و تحول اداری دانشگاه .
  • ایجاد و نگهداری بانک اطلاعاتی پرسنلی و سوابق خدمتی و اداری کلیه پرسنل دانشگاه .
  • برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز دانشگاه و ارائه طرحها و پیشنهادهای لازم و همچنین انجام امور مربوط به استخدام آنها اعم از هیات علمی و غیر هیات علمی .
  • پیش بینی ترفیع و تغییر گروه سالانه کارکنان با کمک واحدهای مربوط .
  • شرکت در جلسات تهیه و تنظیم بودجه پرسنلی کارکنان .
  • انجام امور مربوط به قراردادهای دانشگاه با هماهنگی مسئولین ذیربط .
  • تهیه طرحهای مربوط به رفاه عمومی کارکنان و نظارت برحسن اجرای طرحهای مزبور .
  • برنامه ریزی و نظارت بر روشهای مطلوب اداره امور استخدامی دانشگاه .
  • نظارت بر اجرای صحیح مقررات استخدامی و ارائه راهنمایی های لازم .
  • همکاری در امر تهیه و تنظیم و اصلاح مجموعه شرح وظایف ، نمودار و پستهای سازمانی دانشگاه با مدیریت بودجه ، تشکیلات و تحول اداری دانشگاه .
  • نظارت بر امور حضور و غیاب ، طرح تمام وقت، اضافه کاری و انتصاب کارکنان ( هیات علمی و غیر هیات‌علمی).
  • مشارکت در جلسات و کمیسیونهای مختلف و اظهار نظر و ارائه پیشنهادات لازم.
  • رسیدگی به امور رفاهی و بازنشستگی کارکنان و اتخاذ تصمیمات لازم .
  • نظارت بر امر ارزشیابی واحدهای تابعه .
  • انجام سایر امور محوله از طرف مقام مافوق .

 

فایل ها و فرم ها

فرم ارزشیابی شاخص های موثر در ارتقا رتبه شغلی اعضای غیر هیات علمی (فایل WORD)